Fåramys

Jag vet att jag i förra inlägget skrev att jag måste sluta skriva vad jag gjort och inte gjort. Tyvärr är jag superduperglad just nu så jag måste helt enkelt. Eftermiddagen spenderades med Jesper och Sallyfråntheträsk i Visbystad. Jag inhandlade TVÅ julklappar/födelsedagspresenter och även två välförtjänta filmer/serier. Snapphanar (med Gustaf Skarsgård!) och Rapport till himlen (med Stellan Skarsgård!). Jag hade aldrig hört talas om den sistnämnda men hans namn stod ju på den så det var bara att köpa. Han är verkligen grym i den för övrigt.

Jag har infört en stor förändring i mitt liv. Jag har nu förevigt lovat mig själv att sluta läsa baksidor av filmer. De avslöjar alltid för mycket. Som Rapport till himlen. Jag vet ju halva slutet på grund av den där jävla baksidan. Bajselibajsbajs. Men jag sörjer inte allt för mycket för det. Jag tillbringade en jättetrevlig kväll hos Robert med familj. Jag åt god mat, lekte med deras två barn, när de somnat tittade vi lite på tv, drack te, spelade kort, tittade på tv. De är HUR trevliga som helst och det är alltid jättemysigt att vara där. Jag fick lära känna Vonnas dotter Emma lite bättre också, som jag träffat lite snabbt innan. Väldigt snäll tjej!

Bilden har ingenting med inlägget att göra, men jag saknar er alla plus Annika väldigt mycket. PUSSELIKRAMGRAN


Kommentarer
Postat av: Annika

Kan jag ringa dig nu? Av någon anledning så gick jag upp ovanligt tidigt idag så... nu kan jag ringa dig? :)

2008-11-02 @ 10:31:20
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0