Glöm aldrig att adjö ej är för alltid

Det känns så skönt att bara få vara ledsen ibland. Och med den här videon får jag alltid ut allt ordentligt så att jag kan gå vidare och vara glad igen ganska snabbt senare. Här på gotland ensam utan familj och vänner så känns det jobbigt ofta faktiskt. Även om jag mår jättebra här och så, men hemma är ju ändå bäst. Jag saknar verkligen allting. Det känns att så fort jag säger att jag vill stanna kvar efter en helg hemma till exempel, så får alla bilden (speciellt oroliga föräldrar) att man inte trivs och så men det är ju inte alls så. Det är så himla knepigt det där. Jag kan inte förklara själv. Det är väl bara Isa som skulle förstå mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0