Götgatsbacken var forna adressen för Skarsgård-land

En ny dag med nya äventyr. Sista lektionen på matten kom Simon fram till Sallys och min bänk för att visa en tidning som han hittat. Och designat framsidan på. "Frihet" hette den, och jag såg ganska snabbt att den håriga mannen med L i pannan och bävertänder var Alexander Skarsgård. Jag tog tidningen och räddade den fallne riddaren med suddet - sedan gick jag fram till matteläraren Lennart och frågade om jag fick ta med min prins hem. Det fick jag. Sorgligt nog var artikeln inte så jätteintressant eftersom jag redan läst om allt det där tusen gånger innan.


Del av bilden som fanns i artikeln. I sin helhet ser man hur underbart lång han är. Tagen med min enda och dåliga (mobil)kamera.

Kommentarer
Postat av: Annika

Har du en ny mobil? Om man är EXTREMT detaljerad och lägger märke till detaljerna så skrev du mobilkamera. Du har ingen mobilkamera?!!

2008-11-13 @ 16:27:03
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahah men jo jag har en mobilkamera

2008-11-13 @ 17:00:27
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0