Hello, is it me you're looking for?

Idag hade musikesteterna uppträdande i cafeterian under ungefär hela dagen. Vissa var fantastiskt duktiga. Jag blev helt enkelt kär. En blond kille som var en jävel på att trumma och två urduktiga artister. De hade verkligen starka och bra röster - speciellt han i orange tröja. Självklart är jag en mes och kollade upp dem i skolkatalogen så fort jag kom hem (kunde inte hjälpa det, skulle inte ni heller kunnat om ni varit där) - de hade världens coolaste namn hela bunten. PUSS PÅ DOM. Musikgossar: Om ni blint råkar av misstag famla in här på bloggen - jag är den mellanblonda och brunögda tjejen med röd halsduk (med den informationen är det meningen att ni ska kontakta mig/rätt person).

Jag försökte verkligen hitta en ursnygg bild till denna text, men det är helt omöjligt. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är grönögd om du nu har råkat förtränga det? :)

2008-11-19 @ 16:40:06
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0