Humor på hög nivå

Ursäkta spammandet. Jag hittade en väldigt rolig video på youtube. McDonalds-reklam (går inte att gissa) som Jesper Salén (vacker frisyr som han inte klär i) och Hanna Alström medverkar i! Tjejen känner jag inte igen vid namnet men hon medverkar i ett av mina favoritavsnitt av Skärgårdsdoktorn! Det gör herr Salén också för den delen! Jag vet nu varför vi inte har hört av honom på senaste tiden. Han har tagit en paus som skådespelare och jobbar för att börja plugga till läkare. Det låter väldigt roligt, klokt och trevligt i mina öron. Även om jag kommer att sakna honom på Vita duken.


Kommentarer
Postat av: Malinn.

I vilket avsnitt av skärgårddoktorns är hon med i(vad händer i det avsnittet). För jag kmr inte ihåg att jag sätt henne, visst tycker jag att jag sett henne någonstans men i skärgårdsdoktorn?,neee det tycker jag inte...

Krami Kram

Glugg-Malinn.

2008-11-11 @ 21:03:20
Postat av: Emelie

Jo! Hon är prästens dotter som blir gravid

2008-11-12 @ 05:47:53
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0