I den onda cirkelns kliande area

Jag är hungrig. Jag vill ha frukost nu. Problemet är att jag inte orkar göra någon mat. Eller alltså jag skulle orkat om jag hade orkat handla igår, det enda som erbjuds är havregrynsgröt. Inget fel med det - jag äter det varje morgon - men problemet är att eftersom jag inte diskat så har jag inget decilitermått. Och eftersom jag inte kan ögonmåtta så jättebra blir gröten en tjock degig klump. Något som militärerna erbjöds på 40-talet skulle jag tro. Så nu förstår ni varför onda cirklar är så dåliga - och varför jag tänker städa, diska och dammsuga efter skolan. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Annika

Livet är hårt! Jag har inget vettigare att säga och jag törs inte lämna detta blogginlägg okommenterat.

2008-11-03 @ 08:34:22
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0