I sann Joakim von Anka-anda

Jag har faktiskt börjat att inse hur mycket jag tycker om min blogg. Lite synd är det att alla andra inte verkar gilla den lika mycket, men sådant kan jag leva med!

Jag har bestämt mig för att ta itu med min ekonomi ikväll. Den rör alla inköp som mamma och pappa betalar, så att de kan ge mig pengarna som jag lagt ut. Det ska bli skönt att få det gjort - efter det kommer jag ha koll på hur det ser ut julklappsmässigt. Jag har en ny vision gällande min överraskning som jag behöver pengar för att kunna sätta i verket. Men vi får se hur det blir med det. I värsta fall får jag jobba lite extra.
Pusskram, nu ska jag duscha!

Bild här bredvid med mig och Eddie från helgen vid Pippi-trappan.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag gillar din blogg, den är mysig :) Fast du borde bättra dig på att ge creds till fotograferna till dina bilder!

2008-11-18 @ 21:47:10
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Malinn

Jo jag älskar din blogg, mkt rolig, intressant, bra filminlägg(lite för långa ibland) och väldigt fina bilder och väldigt roliga saker du skriver om, man blir glad av att läsa den!

Jag har läs andras bloggar(vill inte nämna namn, men dom rent sagt suger.

Så din blogg är bästilebästbäst!

Ps. SÄG VAD ÖVERASKNINGEN TILL JULAVSLUTNINGEN ÄÄÄÄRRR!

Kram Malinn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0