I wanna do bad things with you

Varje gång jag ser ett avsnitt av True blood där Alexander Skarsgård medverkar blir jag HELT galen. Han är så FRUKTANSVÄRT genial! Det måste ses! Hans sätt att använda blicken, ögonbrynen och ja exakt varenda liten kroppsdel för den delen, gör att hans agerande tas till höjderna. Jag måste faktiskt påpeka att visa saker i serien är sådana scener som jag skulle avskytt pågrund av att de är så brutalt snuskiga, men i dessa fall kan jag inte låta bli att tycka att det är läckert. Det är det enda rätt ordvalet av någon anledning. Nu ska jag krypa tidigt i säng, efter att ha läst och kommenterat en novell. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är Alexander Skarsgård kåt Emelie!

2008-11-04 @ 17:14:58
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ahmen redan? Han är fantastiskt bra, snygg och UNDERBART LÅNG.

2008-11-04 @ 19:01:09
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0