Inte bara hudvårdare som gillar

För fem sekunder sedan kom min inneboendemänniska Kerstin in och gav mig lite - hör och häpna - bröd! En hel antagligen hembakad limpa! Det var väldigt snällt. Appropå mat så köpte jag min första yoghurt på flera veckor idag. Jag är världens yoghurt-människa, men har förbjudit mig själv till att köpa yoghurt i en evighet. När man gillar det så är det lätt att det blir för mycket. Anledningen till att jag köpte en var för att jag hittade en ny när jag följde med några fårakompisar till Coop. Det är inte så att jag kan alla smaker utantill (jag provar bara det som verkar gott), utan jag såg bara att Skånemejeriet hade några nya specialvaniljsmaker. Vaniljen var från olika ställen i världen beroende på smak, och jag hittade en med ÄPPLE. Yoghurtar med äpple- och ananasbitar i är så fruktansvärt goda, och har aldrig hittat sådana i stora förpackningar. Så nu dog jag av lycka och firade den positiva utvecklingen genom att köpa en. (Bilden är också ett tips!)

Jag har förresten börjat med mitt hemliga överraskningsprojekt! Sånt är ju alltid roligt, men jag kan inte berätta något mer om det. Någon gång i december berättar jag - hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0