Jag tänkte stå med en såndär lapp

JAG ÄR FÄRDIG MED MIN UPPSATS. Jag tror till och med att jag är nöjd med den! Om inte Jacqueline (engelskaläraren) säger att den är för kort såklart - då blir jag argsig. Jag får helt enkelt ha koll på tjelvar-mailen (skolans mailsystem) under helgen.

Nu är det bara en kvart kvar tills jag ska hämta mina guldgossar (/mina tjejkompisar) på färjeterminalen. Sedan går vi hem hit igen, då de får avnjuta mitt städade rum. Kan ju säga till nu på förhand att det antagligen inte blir något bloggande i helgen. Om något överhuvudtaget, så väldigt lite. Men på söndagkväll är jag tillbaka igen och berättar om helgens äventyr. Vad ni längtar.

(Bild från upprop på mellanstadiet, som man hade i början av varje läsår. Jag längst fram med det årets sommaruppgift - att göra en flagga. Åskebro-flaggan i detta fall. Isa står och ser ond ut i bakgrunden med en... banan? Inte ovanligt i så fall. Killen med pottfrillan längst bak är David, min käre kusin)

Kommentarer
Postat av: Malinn

Och olle är den lilla pojken som du täcker med din stora flagga, stackars Mors-Olle säger jag bara, för han kanske också ville vara med på bild och visa att han också existerar! ;)

Kram Puss

Glugg-Malinn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0