Karuseller, vilket fult ord egentligen

Japp, ANNIKA, nästan rätt. Det var framlyse som saknades. Men han var helt cp för han började tjafsa om att min mamma inte brydde sig om mig eller något. Just nu orkar jag inte redogöra allting i detalj för jag har massa bra film att se, plus denna underbara julkalender. Annika, du kan ringa mig imorgon när du vill för jag råkar vara ledig hela dagen. Hör av dig vilken tid det blir så att jag kan boka in min promenad just då!


När karusellerna sover - en av de bästa julkalendrarna! Hans 'Hasse' Alfredsons manus är ju briljant, och han är även helt klockren som Tomtegubben. Claes Malmberg är också en av favoriterna i sitt långa blonda hår, sin underbara personlighet och spontana sätt att i nästan varja avsnitt brista ut i sång. Helmysigt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Sent blir det för Eddie och Isa kommer efter skolan så kanske vid sex-sju tiden? :)

2008-11-05 @ 08:32:46
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0