Läs min blogg mer för att den är fin

Ahjustja, jag är
icke självmordsbelägen längre. Världens bästa Ingalill har gett mig ledigt!!!! Om någon i min klass går in på min blogg: SCHH. Hon ville att jag skulle ligga lite lågt med det så att inte alla stormade ut ur skolan en vecka tidigare - fast hon uttryckte det nog lite annorlunda.

Idag hade vi specialdag med lektion om självkänsla osv. Vi skulle ge varandra komplimanger och jag fick två som jag blev jätteglad. Joanna sa att jag hade en fin blogg, och sånt är jättekul att höra eftersom jag nu lägger mycket tid på den. Jag har ingen aning om hon menade textinnehållet eller designen men whatever. Sedan sa Lisa att jag var en bra regissör! TACK säger jag bara. Jag har tänkt på det där mycket, men om skådisarna tycker jag gör ett bra jobb är jag väldigt nöjd.
Nu blir det till att plugga matte och försöka ha en datafri dag resten av dagen. PUSSELIKRAM.

Väldigt gammalbild som beskriver min sinnesstämning ganska bra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0