Les grandes Personnes: Svenskfranskt och intressant?

Det har väl varit ganska mycket snack om den svenskfranska filmen som Björn Gustafsson ska medverka i. Jag har bara sett en recension och då fick den inte så bra betyg (dock 7,1 på imdb, få röster men i alla fall), men jag är faktiskt ändå sugen på att se den. Nu är denna trailer utan text (tänkte att några kanske vill se honom agera) men handlingen är följande: Fransmän kommer till svenska skärgården och huset är dubbelbokat. Det blir alltså två familjer i ett hus och de driver väl varandra smått på nerverna. Den franska tonårstjejen Jeanne träffar den svenska killen Johan (Björn Gustafsson) och de blir förälskade (tycker i alla fall jag att de ser ut som!) och hennes pappa tycker inte att det är helt okej. Det ska väl vara på ett ungefär då - jag är inte helt insatt själv ärligt talat.
Andra svenska skådisar är Lia Boysen, Anastasios Soulis och Jakob Eklund.


Kommentarer
Postat av: Isa

Den verkar lite mysig på ngt sätt^

2008-11-26 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0