Modeblogg utan moderna kläder?

Nu känner jag mig lite fjantig som tänker lägga upp bilder på kläder som jag köpt idag, men jag är faktiskt väldigt nöjd och det är inga moderna pälskappor direkt á la Blondinbella. Jag har ett par röda mysiga strumpbyxor som jag väldigt gärna vill kunna använda i skolan men har inget långt kläderplagg till. Idag var jag alltså på jakt efter något luddigt/stickat och långt som skulle täcka min rumpestump. Inget luddigt vill täcka den, men då hittade jag denna helt fantastiskt snygga ostickade Batman-tshirt. Den täcker och är jättemysig! NÖJDNÖJD.

Jag måste väl erkänna att den ganska precis täcker rumpan och den är LITE för kort för min smak men bättre det än normallånga t-shirtar i alla fall. Jag måste ju få använda min strumpbyxor offentligt!

Kommentarer
Postat av: Malinn

Jag såg den tröjan på cubus när jag var inne på stan och klippte inte twiggy frilla med mina narkoman kompisar :D KramiPusss Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0