Sammanfattning

Tillbaka till Visby
, tillbaka till bloggen. Klassen hade många fyllehistorier att berätta, bland annat spritförgiftning med sjukhusbesök. Det är sånt som jag klarar mig utan faktiskt, själv var jag fruktansvärt lycklig hemma i Isas soffa med Barbie och Diamantslottet. Jag är väldigt glad över att också Isa erkänner det faktumet!

Här snöar det som bara den och det är SÅ mysigt. Lite störande är det att alla bloggar jag följer har ändrat till jultema, förutom Anna då. Men jag är sämst på html-koder och jag känner att jag inte orkar. Om någon kan för ni gärna göra det åt mig.

Julklappsinköp planeras och jag har avblåst min överraskning åt Malin. Tyvärr! Jag gottgör det istället STORT på julafton!

Nu har jag köpt Djungelboken och Törnrosa!!! Jag är SÅ lycklig. Plus att Pinocchio kommer att släppas igen! 70-års jubileum denna gång! Jag har ingen aning om när, men den kommer i alla fall och det är huvudsaken. Min törnrosafilm är nog världens vackraste för den delen. Förpackningen är jättefin! Nästan så att jag befaller er att köpa den bara för den sakens skull. PUSSKRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0