Spinner vidare på modebloggsgrejen

Jag har nog kommit fram till vad jag vill ha för ny mascara. Exceptionnel de Chanel. Men det får stå på önskelistan till jul för nu har jag inte råd med tanke på alla julklappar som ska inhandlas. Jag köpte ju en ny mascara nyss men den SÖÖÖG. Så om någon är sugen på en L'Oréal Paris Extra-volume collagen (reklamen med Eva Longoria som vi matas sönder med, men jag köpte den innan jag sett någon reklam!), så säg till! Kostar 160 i affär, men betydligt billigare hos mig.

Ni trogna läsare vet att jag i något av gårdagens inlägg sa att jag antagligen skulle skjuta upp allting jag bestämt mig för att göra. Det är gjort nu. Har bestämt mig för en sen kväll, så jag fixar alla skolgrejer ikväll och så imorgon blir det sova, städ och disk innan jag möter kompisarna vid båten.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0