Stoltare stunder

Jag har städat. På riktigt! Hela golvet, duschen, toaletten, handfatet, dörrmattan och skrivbordet skiner! Fattar ni hur lång tid det tog för mig att få det där gjort? Extra plus är att jag har gjort ett fint litet välkomsaltare innehållande chips, choklad och Alexander Skarsgård. Jag är så fantastiskt nöjd med mig själv!
Visserligen är det fortfarande odiskat, men Eddie som kommer ikväll ville ju så gärna göra det åt mig. Jag ville egentligen inte alltså ta emot hennes tjänster, men jag måste hinna skriva färdigt engelskauppsatsen och maila över den också. Det står i första rum nu. Jag kanske hinner börja lite smått senare, vem vet. Men nu små gossepojkar så ska jag skriva färdigt den där engelskagrejen. Hejdå eller som Bagheera hade sagt:

Här krävs list och styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0