Svag antydan till något underhållande

Jag känner mig lite halvt nostalgisk! Jag har läst igenom halva min blogg och deprimerande nog tycker jag att den var mycket roligare förr. Men då hade jag 0-3 läsare varje dag, så jag vet inte. Jag känner ett stort behov av att lägga ut bilder från showen/avslutningen från nian. Jag var tvungen att överraska Rasse med ett HEJSAN ÄLSKLING, men det uppskattades tydligen inte för han ignonerade det! Fast nu bad han mig att råda honom med solbrillor (fast vad ska han ha dem till nu?) eftersom jag var en TJEJ. Och sådant är ju alltid trevligt. Att folk minns att man är en tjej alltså.


Jag som mexikan i showen. Jag hatade den rollen för jag tyckte att jag gjorde den så dåligt. Plus att det var helt omöjligt att sjunga bredvid alla pojkar som brölade med sina basröster.

Hahhahah alltså helt ärligt är det nog den bästa present jag någonsin fått. Min klasskamrat Oliver ritade penisar på matten istället för att räkna, och han ville alltid att jag skulle säga att jag attraherades av dem. Till avslutningen så gjorde han en extra stor och speciell med avskedsord och som nästan alla killar i nian signerat. Hans seriösaste projekt under alla dessa år?

Emil, Johan, jag, Gabbi, Sara och Thomas sittandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0