The bluff och båg

HAHA JAG DÖR. Jag är så otroligt blåst. Av mig själv. Jag har nu börjat titta på Strandvaskaren som jag velat se i evigheters evigheter. På grund av att Gustaf Skarsgård är med i den. För det första blir jag sur över att han inte är med i förtexterna och tänker att de utnyttjar hans namn nu när han är känd och sätter hans ansikte på framsidan av filmaffischen. Jag tänkte kolla upp någon tjej på imdb eftersom jag fick damp på att jag inte kom på vad hon var med i (visade sig vara Den osynlige). Då märker jag att herr Skarsgårds namn inte står med i rollistan. Någonstans. Och det betyder att mannen på bilden jag så blint trodde var Gustaf Skarsgård fick mig att inbilla mig att jag läst överallt att han var med i filmen.

Men visst är det likt på framsidan? Den sanna mannen är förresten killen som spelar Idas pojkvän Lucas i Sandor/slash/Ida. Äsch, filmen blir inte mindre sevärd (åtminstone inte så mycket). Mikael Håfström som regissör, Jesper Salén, Anders Ekborg mf och sedan verkar musiken asbra! Ni kan få en recension om ni är snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0