Tråkigare kan ingen vara

Jag har just hört senaste nytt från Ystad. Gud vad jag önskade att jag var där. Bajs med hur vårat höstlov låg i tidsplanen. Det är verkligen orättvist! Jag vill också träffa äckliga människor och dansa med snygga pojkar samtidigt som man utför ännu roligare aktiviteter tillsammans med dem. Istället spenderade jag gårdagen tittandes på idol med Jesper, Simon och Sally. Inget fel med det, men hemmakvällar får gärna utbytas mot utekvällar då och då. Jag är i stor abstinens av en just nu. I brist på sådana ska jag till Robert ikväll och äta middag. Det ska bli mysigt och kanske kan få mig på bättre tankar. Jag måste sluta skriva vad jag gör och ska göra varje dag, det är fruktansvärt ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0