Destination Gotland

Här kommer lite bilder från helgen då mina kompisar var och hälsade på här i Visby. Jag har inte alla än, men det kommer ut på min bilddagbok imorgon eller så. Alla bilder är tagna av Anna Backman. Här är i alla fall några för er ivriga läsare.


Visbys vackra kyrka. Till vänster ser man även mig och Eddie. Vi är alla på väg till Öster- och Söderport för att handla.

Jag gillar verkligen Eddies min på denna bild! Hon ser ut som något slags fantastikattdjur.
Även här vid Visby domkyrka.

I större format är detta en väldigt häftigt bild på Isa med ögat i fokus. Men här på bloggen vill jag bara att man ska se hur söt staden är ovanifrån med taken.

Alla förutom Anna som fotar (alla bilder är i detta inlägg tagna av henne).
Isa, Annika, Eddie (snyggast) och jag vid den sk "Pippi-trappan". Delar av Pippi Långstrump har spelats in där.

Lyxig lunch på McDonald's.
Annika äter.

Jättefin klänning som jag hittade på MQ. Jag hatar när folk täcker sina ansikten och jag ursäktar att jag gör det själv. Men jag visste inte att Anna fotade så jag gör en ful min samtidigt som jag pratar och jag ser alltså fruktansvärt ful ut och skäms. Ja, så tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0