Jaja meningen är väl att man ska le

Idag var det alltså enskilt poträttfoto. Två unga, duktiga pojkfotografer. Den ena tog även klassfotot tidigare. Hur som helst fick jag den "nya" fotografen. Det var bara jag, Sally, Carro och Vivvi från klassen (förutom scen som fotade tidigare) och vi var ensamma i rummet så gott som hela tiden. Det är skönt! Dom var mesar allihopa så jag fick börja. Jag hade tänkt le på hälften och se lite normal ut på resten, problemet var bara att fotografen hade VÄRLDENS charmigaste okända dialekt. Ja hela han var charmig och snygg. Supersexigt skägg och gud vad chaaaarmig. Allt detta resulterade i att jag log på alla bilder. Jag vägrade ta porrbilder mot väggen, så det blev en oporrig variant och en sittandes mot stol. Han tyckade tydligen att jag var SÅ vacker på stolen så det blev den. Synd att det är fotografers jobb att vara jättegenerösa med komplimanger. Det måste vara väldigt trevligt för den delen, då går man hem med känslan över att ha gjort människor glada. Super helt enkelt.

Sally fick nog den finaste bilden. Hon var urgullig (JA, urgullig) med världens naturligaste leende. Victoria och Carro blev också bra, men Carros fotograf blev tvungen att redigera bort hennes "gravidmage" i photoshop. Hahah seriöst verkligen, hon fick fnatt över den. Han sa att det egentligen var mot hans moral eller något, men att han inte orkade ta nya bilder som hon skulle vara onöjd över. Håller med pojken där.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag vill också ha söta fotografer som har tid med mer än att torka svett ur pannan!

2008-11-13 @ 20:53:03
Postat av: Joanna

THOOOOORKEEEEEL!!!! MANNEN MED STORT M! :D

2008-11-14 @ 17:10:28
Postat av: Emelie

Hahah lugnt! :D

2008-11-14 @ 17:13:43
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: sally

aww :)

2008-11-16 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0