Vart är världen på väg?

Jag avlider nog nu.  Dör du med mig, Jesper? Musiken i the Dark knight har blivit DISKVALIFICERAD av oscarsakadamin. Det betyder att de inte kommer att få vara med och ens nomineras till ett pris. Jag tror inte det är sant!!!! MIN FAVORITMUSIK. Kompositörerna Hans Zimmer och James Newton Howard hade tydligen hyrt in lite kompositörer men de stod ju ändå för mer än 70 % av musiken! DÖÖÖÖ. Akademin hade tydligen röstat och bvlablabla. Säkert något personligt. GRRR. ALLTSÅ DET GÅR INTE. Sådan bra musik måstemåstemåste tas med i galan. Det är SÅ SKAMLIGT. USCH OCH FY

Kommentarer
Postat av: Malinn

Du, du vet den där I´m not a hero, eller något likande. Den iallafall är jätte bra att jogga/gå till. för du vet det är typ ebn klocka i bakgrunden, och den är jätte bra tack till fotstegen :)

Puss och kram

Malinn. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0