Vissa ser bra filmer, vissa ska diska om tio minuter

BAJSELIBAJS. Jag vill också vara på Stockholms filmfestival. Om jag gått på högstadiet hade jag nog tagit ledigt för att kunna vara där dygnet runt. Eller i alla fall tagit tåget direkt efter skolan varje dag. Men nej här sitter jag, läser mailet från festivalen som glatt berättar för mig att den börjar idag (jaja som om jag inte visste det) och tittar på en video från premiären. Som sagt: BAJSELIBAJS. (delar generöst med mig av videon. Gustaf Skarsgård har rakat av sig sitt hår nu - var en tidsfråga egentligen. Men i alla fall)


Kommentarer
Postat av: sallly

fy fan va snyggt de var ^

2008-11-21 @ 15:50:59
Postat av: Emelie

haha jaa jag VET

2008-11-22 @ 09:24:58
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Jasmina

Synd att blondinbella sabbade hela "klippet" ;)

2008-11-22 @ 09:29:31
URL: http://skitirubriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0