All you want for christmas

I mitt huvud finns det bara jultankar. Jag har planerat lite julklappsinköp, köpt en julklapp, planerat pepparkakshus, julekonomi, eventuell juldesign här på bloggen, en musikvideo och något alldeles nytt för i år... en stor överraskning som lillasyster Malin och jag ska framföra några dagar innan jul för mamma och pappa (och eventuellt Johan)! Jag har lust att blotta hela grejen här, men det går inte för sig p g a att mina föräldrar brukar vara här och snoka.

Här lägger jag ut en video som kan ha med överraskningen att göra. Det är en grym låt med en grym sångerska från en grymt bra film! Har ni inte sett den? Se den! Jag ska nog själv också göra det snart, precis som massa andra julfilmer. Här har ni lite tips på bra julfilmer utöver Loce Actually:

Grinchen
Ensam hemma
Ensam hemma 2
Nu är det jul igen
Muskungen och Nötknäpparen
Barbie i Nötknäpparen
Sunes jul (okejdå, det är ingen film med världens bästa julkalender)


Kommentarer
Postat av: Jennifer och Linnéa

Svar: Ja precis! :)

2008-10-27 @ 10:11:58
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Annika

http://www.designadinblogg.se/2008/march/ta-bort-texten-i-headern.html



Du får nog hjälp av ovanstående länk! ^



Vilken film är det förresten på videon? Har inte vi sett den tidigare? :)

2008-10-27 @ 10:29:48
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo vi har sett den tidigare (: Love actually! du ser skådespelarna i videon, även fast man kanske mest tänker på sångerskan

2008-10-27 @ 18:54:00
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Malinn.

Du skev Loce istället för love.

Brukar inte rätta, men eftersom filmen är så bra så kanske det är bra dom som vill se den letar efter filmen med rätt namn.

Asså nu blev det en dålig mening(heter det formulerat, Kan inte stava) men orkar inte för klara hur jag menar

Puss och Kram

Glugg- Malin

2008-11-02 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0