Baddräkt som baddräkt... eller inte

Jag har fått någon knäpp på Esther Williams just nu, och läser bland annat en bok om henne. Jag kom då på att jag och min vän Isa tog massor av nostalgibilder för runt ett år sedan, och en del av dem är på mig i baddräkt. TJOHO tänker jag och ser framför mig en look-a-like-bild föreställande mig och henne. Eh, så fel man kan ha. Jag är hundra procent medveten om hur olik jag är henne, men baddräktsbilder kan ändå vara lika: Dessvärre så finns det inte en enda bild då jag har en liknande Esther-min. Jämfört med henne ser jag så jävla... kåt ut. Ja jag menar det verkligen. Hur lyckades hon se så glad och lycklig ut hela tiden? Gud vad jag stör mig på det.

I vilket fall så hittade jag tillbaka till mina gamla älskade bilder, som fallit smått i glömska. Jag lägger in dem i nästa inlägg. Det är väl något jag får tacka vår kära Esther för, trots att hon var orättvist snygg, sund, frisk och leende hela tiden. Jaja man kan inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0