EXTAS

Imorse innan skolan så såg jag nästan hela fjärde avsnittet av True blood - det då Alexander Skarsgård kommer in. Det avsnittet jag väntat på, anledningen till att jag ens började följa serien.

Vad hände då? Jo, Emelie dog. Han är så otroligt fantastisk att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Jag skickade massa sms med stora bokstäver till vänner och log hela morgonen. Lyckan var total (tills vi satte igång med filminspelningen då, där började det gå utför). Jag älskar honom för att a) hans karaktär är så grymt överlägsen allt och alla och han får fram det fantastiskt bra, b) det fladdrande håret är supercoolt, c) hans sätt att aldrig riktigt höja rösten får mig att rysa, d) hans ansiktsuttryck är så uttrycksfulla och jagvetintevad-perfekta och e) han är lika bra som Gary Oldman (jag misstänker att Alexander inspirerats lite av min och hans idol, för efter "She's mine"-tjafset så ser han precis ut som Gary gör i Leon. Det är lite läskigt faktiskt, men fullkomligt underbart!). Jag hittade denna underbara video!!!!! Varsegod och njuuuuut. Lägg också märke till den blonda tjejen Sookies korviga läppar och irriterande sätt att vara sig själv. Hennes "pojkvän" ,vampyren Bill, gillar jag. Bra skådis som på vissa ställen imponerar rejält, hans sätt att agera gör att han ser ut/är som en sexigare Russell Crowe. Och DET gillar vi. Men inte lika mycket som vi gillar Alexander Skarsgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0