Flest är inte mest - min lillasyster kör över mig totalt


Let the good times roll.

Orgasm.

Generation lost in space.

-

Rätt humor att jag har munnen öppen på exakt alla bilder också.

Redigerad till tusen, hehe.

Min syster här då, inte samma plåtning. Men hon är så JÄVLA vacker på denna. Jag vet inte hur hon bär sig åt men seriöst. Jag som är fotograf för den delen. Får väl stå i skuggan och skryta med att jag fångade hennes skönhet. Ögonen fullkomligt lyser, visst de är lite redigerade men jag har bara ljusat upp dem en aning (och då bara för att förstärka det som redan finns där, jag kan lägga ut orginalet senare ifall intresset finns).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man måste tacka när du säger något så snällt!

Jag tycker däremot att jag inte blev så bra, jag fick lite rynkande ögonbryn och det ser ut som om jag typ är lite eehh-stil. Vet inte hur jag ska förklara x). Men jag tycker inte iallafall att den inte blev bra, ser lite misstänktsam ut.

Tack för mig

Varma Kramar

Glugg-Malinn.

2008-10-18 @ 22:22:13
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Malinn.

Man måste tacka när du säger något så snällt!

Jag tycker däremot att jag inte blev så bra, jag fick lite rynkande ögonbryn och det ser ut som om jag typ är lite eehh-stil. Vet inte hur jag ska förklara x). Men jag tycker inte iallafall att den inte blev bra, ser lite misstänktsam ut.

Tack för mig

Varma Kramar

Glugg-Malinn.

2008-10-18 @ 22:23:19
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Malinn.

Föresten, så är dina bilder 100000 gånger bättre :M <3

2008-10-19 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0