Förvirringens tid är aldrig förbi

Det är helt skumt men jag tror faktiskt att folk läser min blogg (det är sådana här inlägg man förlorar läsrare på hehe). Antalet besökare per dag har ökat kraftigt den senaste tiden om man jämför med några månader sedan. Nu är det helt klart inte bara de närmaste kompisarna som är inne och kikar. Förut var elva mitt rekord, och då låg det skyhögt över det normala besökarantalet. Hittills idag har jag elva besökare, och snittet ligger på 7-9 stycken per dag. Det kanske ökar det med? Jag hoppas på det, för det vore kul. Kan inte ni som är här snällasnälla kommentera och berätta vilka ni är? Bara i det här inlägget, ni behöver aldrig mer kommentera sedan! Jag blir bara fundersam över hur ni hittade hit, och varför ni stannade kvar (inte för att jag tycker att min blogg är dålig men för andra är den nog ofta tjatig, lång och ointressant).

Jag bjuder på en exklusiv bild bara för att ni är så snälla och berättar vilka ni är. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj, bilden slog mig. Metaforiskt (?) talat! Den är snuskigt lik dig på något vis, din personlighet. Jag diggar den stort!



Jag är: Annika och har varit din trogne vän sedan tvåan-trean och uppåt. Vi har samtalats nästan varje dag fram till att vi började på gymnasiet och tvingades sluta med det nu på grund utav skyhöga telefonräkningar! Nu blir det två gånger i veckan, OM man har tur! Du tvingade mig att läsa ditt första (och andra och tredje) inlägg som jag råkade finna mycket humoristiskt. Nej nu måste jag sluta med det här. Du kommer bli så besviken när du ser att kommentaren är från mig och inte från andra hemliga läsare. Du kommer utbrista:

- Nej men titta en kommentar... Men åhhhhh, det är hon igen.

Säker på det! (särskillt när den är så lång också, kommentaren!)Puss och hej på dig. <3

2008-10-15 @ 18:36:59
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Eddie

Haha jag gillar responsen du fick där^

2008-10-15 @ 19:50:06
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Eddie

Fast iochförsig så har inte många hunnit in och kommentera:D

2008-10-15 @ 19:51:07
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0