Framtvingat som korvarna på campingtoaletten

För antagligen första gången någonsin kommer jag inte på något att skriva. Inte ett skvatt. Anledningen är att jag blir TVINGAD att skriva detta inlägg. Mina hemliga läsare börjar sakta att bekänna sin existens och i samband med det kräver de att jag ska skriva. NU. Det läskigaste måste vara att de inte läser för att de stör sig på mig (som jag gör i vissa fall), utan för att de tydligen (?) gillar min blogg. DET är läskigt. Det läskigaste som inträffat under hela Halloween!

Jag saknar mina Sune-böcker. Jag läste dom när jag var liten och har bestämt mig för att börja läsa dom igen. Men nu har snart läst ut alla jag har med mig här på gotland och det suuuger. Sune är så bra helt enkelt. Han har svar på allting. Han måste vara oehört intelligent. Man kan fråga en Sune-bok vad som helst, så får man ett exakt svar. Blir det en rolig dag imorgon? "Lucia är trevligt" svarar min Sune och svarta mannen nu. Det betyder nog att jag ska köpa mer julgodis... Okej det här inlägget suger. Läs det inte. Jag kan inte radera det heller för då blir min läsare UPPRÖRD och då måste jag skriva ett nytt. Jag vill ju inte att han ska drabbas av något hemskt anfall. Det skulle ju vara synd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i o skirv då :(

2008-10-30 @ 19:52:51
Postat av: Emelie

oj vilket gnäll det ska vara då! :D

2008-10-30 @ 20:10:38
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: j

jag gnäller inte :)

2008-10-31 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0