Från rekord till film

Oj, nytt rekord. Igen. Och antagligen kommer det vara ändrat tills imorgon och då MÅSTE jag ju påpeka det. Hur som helst är antalet störst besökare här tjugotvå. Jag fick inga kommentarer av de anonyma bevakarna i inlägget nedan, men jag klarar mig ändå. Det är väl kul att folk läser, först och främst! Men men, nu måste jag faktiskt ägna mig åt mina två korta uppsatser om F.W. Murnau och Victor Sjöström. De ska lämnas in i morgon och det bööörjar dra ihop sig. Men jag har ingen panik (då skulle jag inte sitta här hehe), jag antecknade det Niklas sa under svensk filmhistorie-lektionen och jag har Boken. Boken = 1001 filmer du måste se innan du dör. En av mina favoritböcker, tveklöst. Det är som en bibel för mig, jag slår upp allt som har med film att göra där. Visserligen är det jättemånga som äger den, men jag tänker ändå rekommendera den - starkt!

Kommentarer
Postat av: SALLUY

Jag säger ju de , BOKEN är de ju typ som biblen ;) lr book of shadows.. om du sätt ett visst program..

2008-10-15 @ 22:58:25
Postat av: Jonte

okej :) jag känner mig lite glad nu för jag hade mycket mer besökare, men jag tyckte det var lite :P

2008-10-15 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0