I Annas huvud har vi skoj

Jag fick en söt kommentar av Anna:
"Jag drömde om att jag flyttade till gotland med dig och gick i din skola. Var värsta söta killen där som kom från typ.. skottland eller vad det var. Och isas pappa var där men han orkade inte med oss så vi fick sova på ett hotellrum en natt där vi åt asmkt gott godis men det var typ värsta sexorgien på hotellet för alla sov i samma rum. Och så gick vi till skolan vid havet och allt var apbajsfint. Tjalalala. Det var iaf en apmysig dröm, och bajs vad jag saknar dig nu <3"

Jag tycker det låter ganska realistiskt! I alla fall delen med att vi skulle äta asmycket gott godis. Och så är det "apbajsfint" vid havet, hela Gotland är faktiskt superfint! Så flytta hit allihopa så ska jag bjuda er på chokladbollar! Jag saknar dig med Anna, men på fredag är jag hemma igen! Och jag följer förmodligen med till Ystad också. Det kan vara kul/bra för er att veta. Nu ska jag läsa och sen gå ut och gå eller cykla. Pusskram allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0