"Jag kilar ner och köper lite... lök" eller åldern spelar bara roll om du är en ost

Idag var första dagen för kärnämnen. Den var helt okej om jag bortser från att det ser ut som min fint planerade jul går i spillror p g a att jag inte får ta ledigt den veckan. Och då utan synlig anledning - vi har ju rätt att ta en vecka ledigt.

Menmen jag försöker att inte tänka på det - får ta itu med det senare. Idag har jag blivit fotad vid höstträd av okänd söt krullig pojke på väg till skolan, funderat över vad ordet orginell betyder, fått en vinkning av okänd mörk kille från buss, gett Isa lite råd och sett Vingar av glas. Det är något med den filmen... som jag inte tål. Under och efter jag sett den är jag lycklig samtidigt som jag vill gråta. Jag tror det kallas olycklig kärlek. Till Alexander Skarsgård som Johan i den alltså. Det är PRECIS så jag vill att min blivande slutgiltiga levnadspartner ska vara och se ut. Även om han tekniskt är för gammal för mig. Men fan vad perfekt han är. Det är ju så att man kan skratta åt det.

Kommentarer
Postat av: Sally

han är ju ung :O

2008-10-27 @ 20:18:50
Postat av: Emelie

34 typ? :D

2008-10-27 @ 20:23:59
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0