Och här kissar Sverige på sig i byxorna... hoppas jag

Jag börjar snart bli stressad för att mitt "nästa inlägg" aldrig blir en filmrecension. Jag vet inte ens varför. Förut skrev jag BARA filmgrejer här på bloggen men nu vet jag inte var de har tagit vägen. Mitt intresse för film har ju inte svalnat precis (NEHE? säger den som går Filmgymnasiet på gotland). Jag måste skriva en recension. SNARAST. För annars måste jag kolla mitt huvud. Och jag måste se en film på bio. nununu. Pappa och jag ska nog se Quantum of solace nästa helg, och sedan måste jag se Låt den rätte komma in och Sommarminnen.

JUSTJA. Haha höll nästan på att glömma bort. Den är äntligenäntligen här. Jag tror det är den enda trailern jag verkligen kollat efter uppdateringar helahela tiden. Ni har säkert sett den redan, på msn.se eller liknande, men jag tänker också lägga ut den: Änglar och demoner. Regisserad av Ron Howard med Tom Hanks i huvudrollen, baserad på Dan Browns bästsäljarroman. Fortsättningen på Da Vinci koden. Jag har läst halva Da Vinci-koden. Jag har sett halva filmen. Jag har inte läst Änglar och demoner. Ron Howard är inte min favoritregissör. Varför har jag då längtat så mycket efter det här? Jo, anledningen heter Stellan Skarsgård. Sveriges ariske skådespelargud. En av de bästa i världen. Han är en av mina absoluta favoriter och jag kan ALDRIG få nog. Han är så fantastisk. Det är så att jag kan kissa på mig. Gudgudgud. Han syns någon sekund i trailern förresten. Som om ni inte kommer märka det själva! Han gör trailern. (jag säger detta mycket ironisk med tanke på att jag verkar vara den enda jag pratat med som insett hans storhet).


Kommentarer
Postat av: Malinn.

Har du ingen "bli-äldre-i-utseendet" dryck till mig?

För jag dör om jag inte kmr in på 007 filmen!

Kram och Puss

Glugg-Malin

2008-11-02 @ 13:04:23
Postat av: Emelie

Haha jag kan försöka

2008-11-02 @ 16:39:41
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Malinn.

DUUU!!

Dom typ ändra åldern på filmen(007). Typ dom sa att vi under femton inte skadas physisk av den x) JIPPI JIPPI JIPPI!!!! Så då går vi helgen när du kmr hem???!!! :D :D :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0