Och så drömmer vi oss tillbaka till Skarsgård-land

Ja, här sitter jag och jag har precis tittat på True blood. Jag älskar verkligen den serien. Det är den enda jag följer. Den är så.. läcker. Och kära Alexander Skarsgård... vilken gud. Gång efter gång välsignar han oss med sina fantastiska rolltolkningar och sitt magiska agerande.

Min vän Isa fyller cykelhjälmsfri den sjätte november och den åttonde far jag hem till Åskebro för att hedra henne och ge henne min present. Jag trodde att jag skulle ha problem med gåve-delen, men som tur var fick jag en snilleblixt och nu vet jag till och med vad det ska stå på kortet. Och nej Isa, det är inte Joakim Mattson3s msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0