Sallys kärleksnamn

HEMMA! Idag har jag träffat Jonte, Sara och Rasse vilket var evigheters evigheter sedan. Först umgicks jag och Rasse ensamma i en halvtimme innan Sara kom. Alltså shit vad jag saknat den människan upptäckte jag. Det känns som om det var honom jag träffade för mest länge sedan, eller hur man säger. Jag blev helt lycklig inombords när jag såg honom, fast det behöver han inte veta helst för det låter så gay. Jag blev jätteglad av att träffa Sara igen också såklart. Hon sa att hon gillade min blogg för att jag skriver om film vilket fick mig att komma på att det var länge sedan jag skrev en filmrecension - hoppsan. Bara för det ska jag skriva om Singin' in the rain så fort som möjligt.

Jonte kom efter ett rätt bra tag också. Det var skönt att se honom också. Jag kanske ser mer av dem ikväll, beror på - pappa envisades med att ta en öl och då måste jag cykla. Det känns ju... frestande i kylan. Pusskram och ha det så bra. Eh.. Anna? Skulle vi sova hos dig imorgon?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet inte, måste höra med m&p. Återkommer imorgon!

2008-10-17 @ 21:51:53
URL: http://therainbowyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0