Sömnlös i Visby

Eh nee, jag är inte alls trött. Det har bara slutat som det alltid gör mellan mig och uppsatser - jag sitter uppe hela natten. Tio över tre blev jag klar, men då hade Sally bara skrivit två av tre så jag fick väl mer sömn än henne. Hur som helst är jag i alla fall nöjd, det jag skrev om Victor Sjöström fick jag världens flyt i men tyvärr så blev slutet inget bra. Eftersom det var max en sida fick jag inte med så mycket om slutet av hans karriär och det blev typ avhugget. Men men, jag är nöjd och glad. Jävligt trött visserligen men det går. Det enda jag ska göra idag är att kolla på Singing in the rain i skolan. Sedan ska jag gå hem, städa och gå en promenad! Jag tror det blir en liten tupplur innan promenaden också haha. Det lär behövas. Jag vet inte hur många gånger jag redogjört den här dagen för er redan! Det blir alltid så när jag är nöjd med något. Äsch, vem bryr sig. Nu ska jag ställa mig framför spegeln och fundera över hur mycket som behöver åtgärdas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0