Tipsar om hundkexen

1. Jag hade en sämst dag och orkar inte redogöra den här.
2. Tack för breven/korten mamma, Annika och mormor. Jag svarar så fort jag kan. Måste påpeka att Annikas innehåll extremt små bokstäver och hundra självpoträtterade alienbilder på Alexander Skarsgård, tack för dem!
3. Annika; jag måste tipsa dig om denna film om du inte redan kollat upp det. Läs recensionen så ser du att det garanterat är en film i din smak!
4. Klockan nio på fredag är jag hemma. Jag tänkte då umgås med min familj. Kan ni kompisar tänka er att umgås från klockan två nästa dag till typ nio nästa morgon? Det skulle vara super. Nu ska jag läsa och vänta på att True blood ska bli färdigt. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh Emelie JAG VILL SE DEN!!!

Dem verkar JÄTTE, JÄTTE bra!!!

+ Shia LaBeouf ser bra ut :m :)

Älskipelski

Glugg- Malin

2008-10-01 @ 19:29:00
Postat av: Annika

Är det bara jag som misstar mig eller är filmen lite lik Wanted? Bara en aning men ändå? Men den verkar bra och jag ska kolla upp den ytterligare!



Jo texten är lite liten kanske men ändå så ansträngde jag mig för att i alla fall förstora den en aning, bara för din skull. Du får skaffa glasögon annars... eller ett förstoringsglas! Porträtten var också hemskt fina och jag tyckte att du behövde dem. De är lite smått humoristiska! Tills vi hörs igen så får du ha det bra. Eller bättre kanske jag ska säga! :)

2008-10-01 @ 19:35:17
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0