Tja... Varför inte?

Vår tahandomledigheten-lärare ska fundera över min julledighet och prata med de andra lärarna om det, vilket gör att jag inte är fullt lika självmordsbelägen längre - men ändå spänd. Igår var jag hos Victoria med Sally och Carro efter skolan. Vi köpte pepparkaksdeg och en julmust, så det satt vi och mumsade på medan vi pratade till klockan sju eller något. Det borde vara förbjudet att sälja sådant i affärer så tidigt. Det finns faktiskt de som inte kan stå emot det, och alltså börjar alldeles för tidigt med julen! Typ jag. Doften när jag öppnade julmusten gjorde mig nästan tårögd - helt sagolikt! Nu ska jag beställa Isas födelsedagspresent och sedan planera lite grejer. Puss och kran i julegran.


Kommentarer
Postat av: Micke

ooh =O ^^

2008-10-30 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0