Tralala höstmys i drömlandet

För tillfället en underbar dag! Jag gick upp fem över åtta och tog en ca timmes promenad samtidigt som jag pratade med Isa i telefon. Jättebra start, och sedan gjorde jag havregrynsgröt med äppelbitar i (glömde saltet dock men det funkade) som jag åt medan jag gjorde min önskelista (jag fyller 21 oktober, glöm inte bort det!). Jag var på världens julhumör och ville verkligenverkligen lyssna på julmusik, men förra året kom jag på ett bot som inte räknas som fusk. Ni vet Bella Notte och Ser du stjärnan i det blå? Det är egentligen helt vanliga Disneylåtar, men eftersom de båda visas under Kalle Anka på julafton så har vi i Sverige gjort det till julmusik. Jag tillåter mig själv till att lyssna på dem när jag verkligen vill ha jul, och det funkar alldeles utmärkt (plus att det inte är min favoritjulmusik så jag tjatar inte ut något extremt bra).

Medan jag lyssnade på Ser du stjärnan i det blå diskade jag, men bytte sedan till Den lilla sjöjungfrun. Jag såg den aldrig utan bara lyssnade medan jag diskade och städade färdigt. Jag tyckte inte ens städning var tråkigt för det blev så fint och behövdes verkligen. Nu väntar jag på att få cykla iväg till Österport för att träffa Victoria och Sally. De gick nog inte upp lika tidigt som jag för de behövde tydligen lika extra tid. Vi ska i alla fall köpa lite te (och vantar för min del) och sedan ska vi hem till mig och pyssla och dricka te. SUPERMYSIGT. Sedan ikväll ska jag äta risgrynsgröt. Jag är så GLAD. Allt är så mysigt och perfekt. Jag är lagom halvsminkad med bara mascara och håret är helvilt ofixat. Underbart! Hoppas ni kommer ha en lika trevlig söndag som jag! Pusskram älsklingar.
PS. Jag är inte lika sorglig nu bara så ni vet. Ni behöver inte oroa er! Vill ni ha min önskelista förresten? Säg till så mejlar eller postar jag.

Kommentarer
Postat av: Eddie

Jag vill ha din önskelista, gärna på post. Men förvänta dig inte att du får nått därifrån:D Mina surt förtjänade slantar (stor överdrift) måste sparas till skåne och fåralandet biljetter:D

2008-10-12 @ 17:42:05
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/
Postat av: Annika

Det gäller oss alla Eddie... oss alla!

2008-10-12 @ 18:19:26
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: anna

Jag instämmer med ovanstående talare, men jag ska göra mitt bästa! Skicka den gärna, mejl funkar bra :)

2008-10-12 @ 21:40:25
URL: http://therainbowyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0