Bra att veta små vänner

Ännu en morgon med Johnossi och min dator. Jag är gladgladglad och så här ser mitt schema ut framöver:

Idag: En film i skolan, dokumentär med Bergman, sedan hem och skriva två uppsatser och se lite mojs.
Imorgon: Singin' in the rain i skolan. Hem. Pappa kommer och det är föräldramöte kl 18.30
17 okt: Kl 12 tar jag planet hem! Rasse, Jonte, David och Sara på eftermiddagen/kvällen.
18 okt: Tidigt till Sthlm för att se Sunes musikal med moster, mamma och Malin. Hem för att umgås med Isa. Se Patrik 1,5?
21 okt: FÖDELSEDAG. Presenter, och släkten kommer!
22 okt: DEN ALLVARSAMMA LEKEN <333 Till Sthlm vid typ tre, fikar en snabbis med en kille och sedan träffar jag Sally, äter och sedan är det dax! Total lycka. Efter det tar jag tåget hem och om det itne funkar sover jag hos Johan.
24 okt: Amerikansk halloweenfödelsedagsfest
26 okt: Tillbaka till gotland
27 okt: Skolan börjar och kärnämnena.
6 nov. Isa fyller år.
7 nov: Jag åker hem för att fira Isas födelsedag.
14 nov: Isa, Anna, Eddie och Annika besöker mig!
19 nov: Mamma Mia! och Törnrosa kommer ut på DVD. KÖP!
28 nov: Jag åker hem
30 nov: 1a advent, tillbaka till gotland
1 dec: Julkalendern börjar.
5 dec: Jag åker hem
7 dec: 2a advent
10 dec: The dark knight kommer ut på DVD
12 dec. Jag har tagit ledigt och startar mitt jullov en vecka tidigare.
13 dec. Lucia, mysmysmys
14 dec. 3e advent
18-19 dec. Farfar fyller 80.
21 dec. Johan fyller år och 4e advent
23 dec. Julgranspynt!
24 dec. JULAFTON
25 dec. Pappa fyller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0