Ja och rubriker har jag inte tid att hitta på

Här sitter jag med min kvällsmat, sörjer att min lillasyster inte hälsar på mig i helgen och småsurar över att denperfektafödelsedagspresenten åt Isa inte gick i lås p g a tidsbrist. Men hon ska få den till jul istället. Jag använder min tidigt planerade reservplan! Sådana planer är väldigt bra ibland.

Jag har varit jättetrött och blöt hela dagen och väldigt mycket har gått snett. Det är inte bra. Hur som helst så gick jag och la mig när jag kom hem och FAN vad kallt det är här inne. Elementen vägrar funka, vilket betyder att jag måste gå in till inneboendevärdenmänniskan Claes och be honom fixa det. Min hjärna är nog helt mosig efter min sömn för jag är helt sentimental och blir gråtfärdig av allting känns det som. Och jag blev nyss tvungen att skicka iväg ett litet sentimentalt sms till min lillasyster. Nu måste jag avsentimentalisera mig för annars kan jag inte träffa Jesper, Simon och Sallyman ikväll. Pussochkramijulegran.

Kommentarer
Postat av: Malinn.

Du skrev; "Jag har varit jättetrött och blöt hela dagen m.m."

BLÖT? Har du kissat på dig eller? ;P

Kram och Puss

Saknar och älskar dig

Glugg- Malin

Postat av: Emelie

Det regnade hela vägen till skolan!

Älskar dig också

/ Emelie

2008-11-02 @ 16:38:00
URL: http://generationlostinspace.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, jag tänkte då på en helt annan sak men...

2008-11-02 @ 20:03:27
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0