Världens vackraste

I brist på annat att göra tänker jag göra en vackrast-lista över olika föremål och personer. Det kan händas att vissa ändras, menmen sådant är livet.

Vackraste ben - Gustaf Skarsgårds
De enda ben jag vet som är snygga så denna var självklar!

Vackraste musikstycke - Tchaikovskys då prinsen och Clara dansar
Jag är lite osäker på vad den heter så jag vågar inte uttrycka mig fullt ut i denna fråga. Men det är nog världens vackraste - jag kan gråta!

Vackraste man - Leslie Howard
Det är mycket möjligt att det är den blonda ängeln i Den enfaldige mördaren också, jag kan inte riktigt bestämma mig!

Vackraste kvinna - Grace Kelly
Ingrid Bergman är inte långt efter!

Vackraste klänning - Den vita Grace Kelly bär i Att fånga en tjuv

Vackraste dans - Balett

Vackraste film - Bambi
Målningarna, temat, musiken... Herregud vad vackert.


Leslie Howard med Ingrid Bergman i Intermezzo från 1939.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0