Enda molnet på min himmel är dendär äckliga spindeln i duschen

Jag är så himla uppåt, inge mer skola idag, jag har beställt filmboxen, på fredag kommer moster med Ondskan (filmen alltså) och det är VÄRLDENS finaste väder. Jag ska om en stund ner till havet med halsduk, papper och penna. Där ska jag skriva brev till alla mina små vänner. Fattar ni hur mysglad jag är? Samtalet kvart i elva gick bra, jag hade full närvaro (sen jag började) och pluggade på bra. Inga-lill (svenskalärare och något mer) ska fixa så att jag kan läsa franska, under eller efter skoltid. Det var lite humor för Staffan frågade hur det var att komma in i klassen och jag sa att först umgicks jag inte med någon direkt men att jag nu har Caroline, Victoria, Sally, Simon och Jesper. Då kontrade han: "Icke rökargänget? *le*". Rätt kul, eftersom det stämmer så himla bra. Oj måste avbryta mig själv, såg just "Sexy back"-videon eftersom när den låten var aktuell var det någon kille i någon tidning som sa att den var supersmart och man behövde se den några gånger för att fatta. Jag fattar inte men däremot är det typ världens snyggaste bildövergång precis i slutet. Ascool! Helt klart något att lägga på minnet. Nu ska jag ut. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0