Gotland, here I come!

Det går rätt bra med boende ser det ut som. På måndagen ska jag sova (kanske fler nätter) hos några klasskompisar som delar på en fyra. Sen kanske jag kan bo ett tag hos en arbetskollega till pappa som tydligen hade ett ledigt rum, om hans fru och son (16 år, går på Elfrida André) tyckte det var okej. Sen har jag ju min 'fadderfamilj' med tonårsbarn. Vi har kanske fått tag i ett ställe som jag då ska bo i resten av tiden. Ett rum, sedan ett minikök och en toalett med dusch. Sedan fanns det VIASAT, bredband, egen ingång och en liten trädgård. Låter super i mina öron, men en tant skulle kolla på det först. Så vi får se.

Jag har en egen bärbar dator nu, som mamma köpte till jobbet med sedan inte skulle ha. Jag vann kriget om lastbilsUSB-minnet som alla i familjen ville ha, vilket är jättebra! När ni kommer och hälsar på mig tycker jag absolut att Isa ska ha med sig sitt 'Gotland Fårever'-nyckelband, som hon så otacksamt inte gillar. Isa, Anna, Annika och Eddie: Kom nästnästa helg! Då blir jag glad. Puss&kram. PS. Anna, var frisk ikväll.

Kommentarer
Postat av: Annika

Varför är jag dissad på bilden?

2008-09-06 @ 12:16:10
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0