Min enfaldiga dag

Filmen beställd och på väg och här sitter jag. Bildmanuset har bara några inställningar kvar och då struntade jag i att gå till skolan för att sitta där i hundra år. Så runt klockan tio ger jag mig av istället. Super säger jag bara. Kvart i elva har jag en kvart utvecklingssamtal och sen drar jag hem för att äta lunch. Halv tre ska jag tillsammans med åtminstone Caroline, Sally och Victoria se "The valley of Elah" i skolans filmvisningssal/privata biosal. Lugn och skön dag skulle jag vilja säga. Det enda som kvarstår sedan är att köpta batterier, kaviar och räkor. Och att lämna in mina biblioteksböcker! Det är för er fruktansvärt ointressant att läsa det här, men jag är bara så avslappnat nöjd att jag är tvungen att skriva det! Puss och kram, jag skriver nog alltför snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0