Party with my pain

Här sitter jag, ensam i ett regnigt Visby och mitt enda sällskap är Johnossi. Om en kvart bör jag dra mig till Mc Donald's för att sedan fortsätta vidare till något kinaställe i innerstaden med Sally, Jesper, Simon, Victoria och Caroline. Jag orkar inte. Det är kallt. Och det regnar. Fast jag har ingens nummer så kan inte kontakta dem precis. Äsch, Sally förstår mig faktiskt jävligt bra. Hon lyssnar också på Johnossi - OCH tycker att Gustaf Skarsgård är dösnygg. Just fan bajs, nu glömde jag att jag måste posta ett brev. Hejdå måste slicka igen kuvertet innan jag går. Slickslick.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy Emelie, inte svära x)

<333<3333<3333

Kramar

Glugg-Malin

2008-10-01 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0