Snyftkalasbajs

Eddie och Annika åkte nyss härifrån, vilket suger. Eddie blev helt tårögd och jag blev helt tårögd. Jag vill verkligen inte storgrina igen, så jag höll helt enkelt inne. Usch vad jag kommer sakna alla. Det är verkligen bäst att skolan är superbra och alla människor är makalöst trevliga, för annars kommer jag att dö. HÄLSA PÅ MIG. För jag kommer inte kunna hälsa på alla de två futtiga dagar jag är hemma då och då.

Igår var vi på kolifejet och såg Linnea och Bella uppträda - de var grymt bra som vanligt. Sen gick jag, Annika, Anna, Isa och Eddie hem till sjuklingen Anna efter att ha köpt tårtgrejer. Tårtan blev nästan supergod, med marsipan. Jag fick presenter också! Väldigt tårframkallande, men jag har gråtit så mycket att det inte kom några (de sparade sig till idag istället, dom så jävlarna). Av Anna fick jag bubbelgum från Grekland (endast hon och jag förstår den heliga innebörden). Av Isa fick jag Barbiefilmen De tolv dansande prinsessorna - bättre present kunde jag inte få. Hennes kort var sorgligt det med. Såklart. Jag lovar att ni alla fyra ska få varsitt brev någon vecka efter jag varit där. Och glöm inte att hälsa på mig som sagt. Hejdå. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: anna

Men fy nu gråter ju jag med. Det kommer bli superbra där ska du se! Ses snart, älskar dig <3

2008-09-07 @ 14:48:34
URL: http://therainbowyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0