Tindrande små ögon i morgonljus

Klockan är snart sju och jag borde sminka mig istället för att sitta här med mitt jordgubbste. Men jag är tidsoptimist så det blir bra ändå. Egentligen behöver jag inte vara i skolan förrän kvart i elva men eftersom jag är en duktig flicka så ska jag dit klockan åtta och fortsätta på bildmanuset till stumfilmen som måste bli klart. Jag har gjort sexton sidor, och det lär vara lika mycket kvar. Men jag är lycklig och bryr mig inte för jag lyssnar på det underbara Mamma mia-soundtracket. Take a chance on me är det som gäller nu, och gud vad jag älskar den låten. Och Stellan Skarsgård. Jag har för den delen äntligenäntligenäntligen hittat Den enfaldige mördaren som han har huvudrollen i. Jag har letat i evigheters evigheter så ni förstår nog att inget kan förstöra min lycka denna morgon. Dags för ytligt smink! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0