True blood

Jävligt nice säger jag bara! Eller nej det gör jag inte men ändå. Jag har sett första avsnittet nu och den verkar väldigt bra, sjuk men bra. Alexander Skarsgård verkar inte dyka upp förrän i fjärde avsnittet men jag är inte säker. Jag tror han är cool i sin roll Eric Northman, tuff frisyr i alla fall! Om ni vill veta mer om serien så finns den mesta fakta här (bl a bilder av Alexander i sin karaktär, för er intresserade med andra ord Annika - försök inte förneka det!).

Jag trodde jag skulle få min Ondskan igår, men Åhlens hade inte fått in den så moster kunde inte köpa den. Det sööög. Jag får väl klara mig med Gustaf Skarsgård-kopian som travar runt här på Gotland (ja han finns faktiskt på riktigt). Ahjuste jag såg världens Joakim Nätterquist-kopian idag också. Om det hade varit i Stockholm så hade jag gått på att det varit han på riktigt, men jag fattar inte vad han gör i Visby. Så nä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joakim Nätterquist får väl också ha ett privatliv, inte sant x) <333

Älskipelski

Glugg- Malin

Ps.Ska nog alltid skriva "glugg- Malin", då vet iallafall alla vem jag är! :M <3333

2008-09-28 @ 00:06:58
Postat av: Anonym

Jag förnekar det inte längre, jag har nästan accepterat det till fullo numera.

2008-09-28 @ 14:11:04
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0